google.com, pub-4417961591688198, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-4417961591688198, DIRECT, f08c47fec0942fa0 How is Harley-Davidson Street Rod 750 bike? ~ புல்ஸ் ஸ்ட்ரீட்.காம்

Offers!

Trading tips & Courses

Disclaimer apply to all plans & services.There is no guaranty and there is no warranty.We are not liable for any kind of loss incurred to you.There is no refund of fees or subscription paid under any situation.

நமது தளத்தில் பிரபலமான பின்வருபவை உங்களின் பங்குச்சந்தை முயற்சிகளுக்கு உதவக்கூடும் என்பதைத் தெரிவித்துக் கொள்கிறௌம்.


"புல்ஸ்ஸ்ட்ரீட்" ஆன்லைன் இதழ்கள்


"புல்ஸ்ஸ்ட்ரீட் காஸினோ" எஜூகேஷனல் பொசிஷனல் டிரேடிங் டிப்ஸ் இதழ்:

ஒரு மாத சந்தா:ரூ 65555 மட்டுமே

ஆண்டு சந்தா: ரூ 1.65 லட்சம் மட்டுமே

(ஸ்டாக் ஆஃப்ஷனில் டிரேடிங் டிப்ஸ் பொசிஷனாக ஒவ்வொரு மாத சீரீஸிலும் இதழில் வெளியிடப்படும்)


"புல்ஸ்ஸ்ட்ரீட்பென்னி" ஆன்லைன் எஜூகேஷனல் இதழ்

இந்த இதழில் ஒவ்வொரு மாதமும் எதிர்கால முதலீட்டிற்கான 5 பைசா முதல் ரூ 20 வரையிலான விலைகளில் உள்ள பங்குப்பரிந்துரைகள் புரிதலுக்காக வெளியிடப்படும்.

ஒரு மாத சந்தா:ரூ 65555 மட்டுமே

ஆண்டு சந்தா: ரூ 1.65 லட்சம் மட்டுமே


"புல்ஸ்ஸ்ட்ரீட் எச்என்ஐ போர்ட்ஃபோலியோ ஆன்லைன் எஜூகேஷனல் இதழ்:

இந்த இதழில் ஒவ்வொரு மாதமும் முதலீட்டிற்கான பங்குப்பரிந்துரை பட்டியல் ஒரு போர்ட்ஃபோலியோ போல புரிதலுக்காக வெளியிடப்படும்.

ஒரு மாத சந்தா:ரூ 65555 மட்டுமே

ஆண்டு சந்தா: ரூ 1.65 லட்சம் மட்டுமே


தபால்வழிப் பயிற்சிகள்:


1.நிஃப்டி ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் தபால்வழிப் பயிற்சி:

நான்கு பாடங்கள்.நான்கு ட்ரிக்குகள்.பாடங்கள் ஒவ்வொன்றாக மின்னஞ்சலில் அனுப்பி வைக்கப்படும்.

பயிற்சிக்கட்டணம்:ரூ 55555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்:ரூ 35555 மட்டுமே

2.பாங்க்நிஃப்டி ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் தபால்வழிப் பயிற்சி:

நான்கு பாடங்கள்.நான்கு ட்ரிக்குகள்.பாடங்கள் ஒவ்வொன்றாக மின்னஞ்சலில் அனுப்பி வைக்கப்படும்.

பயிற்சிக்கட்டணம்:ரூ 55555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்:ரூ 35555 மட்டுமே


3.ஸ்டாக் ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் தபால்வழிப் பயிற்சி:

நான்கு பாடங்கள்.நான்கு ட்ரிக்குகள்.பாடங்கள் ஒவ்வொன்றாக மின்னஞ்சலில் அனுப்பி வைக்கப்படும்.

பயிற்சிக்கட்டணம்:ரூ 55555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்:ரூ 35555 மட்டுமே


4.மினிட் ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் தபால்வழிப் பயிற்சி:

நிஃப்டி ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் தபால்வழிப் பயிற்சி:

நான்கு பாடங்கள்.நான்கு ட்ரிக்குகள்.பாடங்கள் ஒவ்வொன்றாக மின்னஞ்சலில் அனுப்பி வைக்கப்படும்.

பயிற்சிக்கட்டணம்:ரூ 55555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்:ரூ 35555 மட்டுமே


5.பென்னி லெவல் ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் தபால்வழிப் பயிற்சி:

நிஃப்டி ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் தபால்வழிப் பயிற்சி:

நான்கு பாடங்கள்.நான்கு ட்ரிக்குகள்.பாடங்கள் ஒவ்வொன்றாக மின்னஞ்சலில் அனுப்பி வைக்கப்படும்.

பயிற்சிக்கட்டணம்:ரூ 55555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்:ரூ 35555 மட்டுமே


6.எக்ஸ்பயரி ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ்தபால்வழிப் பயிற்சி:

நிஃப்டி ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் தபால்வழிப் பயிற்சி:

நான்கு பாடங்கள்.நான்கு ட்ரிக்குகள்.பாடங்கள் ஒவ்வொன்றாக மின்னஞ்சலில் அனுப்பி வைக்கப்படும்.

பயிற்சிக்கட்டணம்:ரூ 55555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்:ரூ 35555 மட்டுமே


7.ஜாக்பாட் ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் தபால்வழிப் பயிற்சி:

பயிற்சிக்கட்டணம்:ரூ 75555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்:ரூ 55555 மட்டுமே


நிஃப்டி ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் தபால்வழிப் பயிற்சி:

நான்கு பாடங்கள்.நான்கு ட்ரிக்குகள்.பாடங்கள் ஒவ்வொன்றாக மின்னஞ்சலில் அனுப்பி வைக்கப்படும்.

பயிற்சிக்கட்டணம்:ரூ 55555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்:ரூ 35555 மட்டுமே


8.சூப்பர் ஹைவே ஆஃப்ஷன் டிரேடிங் பயிற்சி:

நான்கு பாடங்கள்.நான்கு ட்ரிக்குகள்.பாடங்கள் ஒவ்வொன்றாக மின்னஞ்சலில் அனுப்பி வைக்கப்படும்.

பயிற்சிக்கட்டணம்:ரூ 555555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்:ரூ 155555 மட்டுமே

கூகுள்பே அல்லது பேடிஎம் வழியாக கட்டணம் செலுத்துவதாக இருந்தால் 9843637728 என்ற நமது வாட்ஸ்அப் எண்ணிற்கு செலுத்தலாம்.

அல்லது


பின்வரும் வங்கிக்கணக்கில் பணத்தை செலுத்தி விட்டு 9843637728 என்ற வாட்ஸ்அப் எண்ணில் தொடர்பு கொள்ளுங்கள்.

Bank Particulars:

Name of the account holder:T.A.Vijey

Savings account No:11770100005308

Name of the Bank:UCO Bank

IFSC code:UCBA0001177

Remit by IMPS or NEFT from any bank a/c


"புல்ஸ்ஸ்ட்ரீட்"-ன் ஆன்லைன் இதழ்களுக்கு நீங்கள் சந்தா செலுத்துவது என்பது இந்த இதழை ஆன்லைனில் நீங்கள் வாசிப்பதற்காக மட்டுமே.இதழுக்கு சந்தா செலுத்தி விட்டு நீங்கள் டிரேடிங் செய்வதும் டிரேடிங் செய்யாமல் இருப்பதும் உங்களது தனிப்பட்ட சொந்த விஷயம்.இதழில் தரப்படும் டிரேடிங் டிப்ஸ்கள் ஒரு கல்வி கற்கும் நோக்கத்துடனும் மார்க்கெட்டில் நடக்கிற விஷயங்களை மார்க்கெட்டில் கிடைக்கிற தகவல்களின் அடிப்படையில் தெரிவிக்கும் நோக்கத்துடன் வழங்கப்படும் விஷயங்கள் மட்டுமே.இதழில் வழங்கப்படும் டிரேடிங் டிப்ஸ்களைப் பயன்படுத்தி உங்களை டிரேடிங் செய்யச் சொல்லவில்லை.நீங்கள் டிரேடிங் செய்தாலும் செய்யாவிட்டாலும் ஒரு முறை சந்தா செலுத்தி விட்டால் அதனை எக்காரணம் முன்னிட்டும் திரும்பப்பெற இயலாது.இது குறித்த கடிதப்போக்குவரத்தோ வாட்ஸ்அப் அல்லது மின்னஞ்சல் வழியான தகவல்போக்குவரத்தோ அல்லது செல்பேசி வழியான தகவல்தொடர்போ வைத்தக் கொள்ள இயலாது என்பதைப் புரிந்து கொள்ளவூம்.எவ்விதமான வாரன்டியூம் கேரன்டியூம் கிடையாது என்பதுடன் உங்களுக்கு ஏற்படும் எவ்விதமான கஷ்டநஷ்டங்களுக்கும் நாங்கள் பொறுப்பேற்க இயலாது.

தபால்வழிப் பயிற்சிகளில் நடத்தப்படும் பாடங்களும் ஒரு தகவல் பகிர்வாக மட்டுமே கற்றுத் தரப்படுகிறது.இதற்கும் உங்களது டிரேடிங்கிற்கும் எவ்வித தொடர்பும் கிடையHது என்பதோடு உங்களுக்கு ஏற்படும் எவ்வித கஷ்டநஷ்டத்திற்கும் நாங்கள் பொறுப்பேற்க இயலாது.

Disclaimer applicable to all plans,products and service.There is no refund of amount paid under any situations.All of our plans,products and service are only suitable to HNI and wealthy individuals.Not suitable for small investors.Traders must take risk in every trade in this plan.We are not liable for any loss in your trading.This is applicable to all blog posts in this blog and all associated blogs and website.The disclaimer is also applicable to all of our social media posts like facebook,twitter,instagram etc.You are accepting disclaimer by Visiting this site,viewing & reading our social media posts,viewing our videos.All correspondence by Email only.There is no personal phone calls or personal chats.There is "No warranty".There is "No Guaranty".Subscription amount is once paid,it will not be refunded under any situation and what so ever be the reason the subscription amount paid will not be refunded.

தபால்வழிப் பயிற்சிகள்(பாடங்கள் தமிழில் மின்னஞ்சலில் ஒன்றன் பின் ஒன்றாக வந்து சேரும்)

சூப்பர் சிறப்பு பயிற்சி:

சூப்பர்ஹைவே ஆஃப்ஷன் டிரேடிங் தபால்வழிப் பயிற்சி:

இது நம்பிக்கையோடும் பொறுமையோடும் ஆஃப்ஷன் டிரேடிங்கை செய்ய விரும்புவோருக்கான உயர்நிலை சிறப்புப் பயிற்சி.இந்த பயிற்சியில் ஒரு வருட காலத்தில் ஒரு கோடி ரூபாய் சம்பாதிக்க முயற்சிப்பதற்கான நுணுக்கமான டிரேடிங் ட்ரிக் கற்றுத் தரப்படும்.இந்த பயிற்சியை நம்பிக்கையோடும் பொறுமையோடும் இன்ட்ராடே டிரேடிங் மட்டுமே செய்தல் வேண்டும்.

வொர்க்கிங் கேபிடல் என்று பார்த்தால் இதற்கு சில பல ஆயிரங்கள் இருந்தால் போதுமானது.தொடர்ச்சியான முனைப்பான டிரேடிங் என்பதுதான் இதில் உள்ள வொர்க்கிங் ஸ்டைல்.

இந்த சூப்பர் உயர்நிலைப் பயிற்சிக்கான கட்டணம்:ரூ 5.55 லட்சம்.

என்ன இவ்வளவூ அதிகமான கட்டணமாக இருக்கிறதே என்று எண்ணலாம்.ஒரு டெக்னிக்கல் ந்நோஹோவையே(technical knowhow) இதில் சொல்லிக் கொடுத்து விடுவதால் இந்த டிரேடிங் ரகசியம் தெரிந்தவர்கள் தொடர்ந்து ஈடுபாட்டுடன் பணத்தைப் பெருக்கிக் கொண்டே போகலாம் என்பதுதான் இதில் உள்ள ஹைலைட்.

இதற்கான ஆஃபர் கட்டணம்:ரூ 1.55 லட்சம் மட்டுமே

Note:Results can vary person to person due to their trading efficiency.Disclaimer apply.

கூகுள்பே அல்லது பேடிஎம் வழியாக கட்டணம் செலுத்துவதாக இருந்தால் 9843637728 என்ற நமது வாட்ஸ்அப் எண்ணிற்கு செலுத்தலாம்.

அல்லது


பின்வரும் வங்கிக்கணக்கில் பணத்தை செலுத்தி விட்டு 9843637728 என்ற வாட்ஸ்அப் எண்ணில் தொடர்பு கொள்ளுங்கள்.

Bank Particulars:

Name of the account holder:T.A.Vijey

Savings account No:11770100005308

Name of the Bank:UCO Bank

IFSC code:UCBA0001177

Remit by IMPS or NEFT from any bank a/c

பென்னி லெவல் ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் டிரேடிங் பயிற்சி:

பென்னி லெவலில் அதாவது மிகச் சிறிய முதலீட்டில் மிகப் பெரிய லாபத்தை குறி வைத்து டிரேடிங் செய்ய நினைப்பவர்களுக்கான பயிற்சி இது.

வழக்கமான கட்டணம்: ரூ 55555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்: ரூ 35555 மட்டுமே


எக்ஸ்பயரிடே ஆஃப்ஷன் டிரேடிங் 4ட்ரிக்ஸ் தபால்வழிப் பயிற்சி:


ஒவ்வொரு மாதமும் எக்ஸ்பயரி தினத்தைக் குறி வைத்து மிக மிக சிறிய முதலீட்டில் மிகப் பெரிய ஜாக்பாட் லாபத்தை அடைவதற்கான நான்கு புதிய பிரத்யேக நுட்பங்கள் அடங்கிய பயிற்சி இது.பாடங்கள் ஒவ்வொன்றாக மின்னஞ்சலில் வந்து சேரும்.

வழக்கமான கட்டணம்: ரூ 55555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்: ரூ 35555 மட்டுமே

ஜாக்பாட் ஆஃப்ஷன் 4ட்ரிக்ஸ் பயிற்சி:

இது ஆஃப்ஷன் டிரேடிங்கில் ஜாக்பாட் லாபத்தை அடைய முயற்சிப்பவர்களுக்கான பயிற்சி:

வழக்கமான கட்டணம்:ரூ 55555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்: ரூ 35555 மட்டுமே


மினிட்டிரேடிங் 4ட்ரிக்ஸ் பயிற்சி:

இது இன்ட்ராடேயில் ஒரு நிமிட காலஅவகாசத்திற்குள் டிரேடிங் செய்ய விரும்புவோருக்கானது.

வழக்கமான கட்டணம்:ரூ 55555 மட்டுமே

ஆஃபர் கட்டணம்: ரூ 35555 மட்டுமே


புல்ஸ்ஸ்ட்ரீட் காஸினோ ஆன்லைன் ஜாக்பாட் டிரேடிங் டிப்ஸ் இதழ்:

வழக்கமான ஒரு மாத சந்தா: ரூ 65555 ஆகிறது.

அல்லது

வழக்கமான ஆண்டு சந்தா: ரூ 1.65 லட்சம் மட்டுமே ஆகிறது

ஆஃபர் ஆண்டு சந்தா: ரூ 75555 மட்டுமே

(There is no Offer for monthly subscription)


புல்ஸ்ஸ்ட்ரீட் பென்னி ஆன்லைன் ஈக்விட்டி முதலீட்டு டிப்ஸ் இதழ்:

இந்த இதழில் 5 பைசா முதல் 20 ரூபாய் வரையிலான ஈக்விட்டியில் எதிர்காலத்தில் பெரிதாக உயர்ந்து ஜாக்பாட் லாபம் போல முதலீட்டைப் பெருக்கித் தரும் பங்குகளை ஒவ்வொரு மாதமும் பரிந்துரை செய்யப்படும்.இந்த பங்குகளை வாங்கி முதலீடு செய்து வைத்துக் கொள்ளலாம்.டிரேடிங் செய்ய வேண்டிய அவசியமில்லை.

இந்த இதழின் ஆண்டுசந்தா:ரூ 1.55 லட்சம் ஆகிறது

ஆஃபர் ஆண்டு சந்தா:ரூ 75555 மட்டுமே

மாதசந்தா: ரூ 35555 ஆகிறது

There is no Offer for monthly subscription


கூகுள்பே அல்லது பேடிஎம் வழியாக கட்டணம் செலுத்துவதாக இருந்தால் 9843637728 என்ற நமது வாட்ஸ்அப் எண்ணிற்கு செலுத்தலாம்.

அல்லது


பின்வரும் வங்கிக்கணக்கில் பணத்தை செலுத்தி விட்டு 9843637728 என்ற வாட்ஸ்அப் எண்ணில் தொடர்பு கொள்ளுங்கள்.

Bank Particulars:

Name of the account holder:T.A.Vijey

Savings account No:11770100005308

Name of the Bank:UCO Bank

IFSC code:UCBA0001177

Remit by IMPS or NEFT from any bank a/c


Disclaimer applicable to all plans,products and service.There is no refund of amount paid under any situations.All of our plans,products and service are only suitable to HNI and wealthy individuals.Not suitable for small investors.Traders must take risk in every trade in this plan.We are not liable for any loss in your trading.This is applicable to all blog posts in this blog and all associated blogs and website.The disclaimer is also applicable to all of our social media posts like facebook,twitter,instagram etc.

<br/>

Show More

மொபைல் ஷேர் டிரேடிங் அக்கவூன்ட்டை "இலவசமாக"
துவங்கிக் கொள்ள பின்வரும் லிங்க்கை க்ளிக் செய்து
"இப்போதே" துவங்கிக் கொள்ளுங்கள்

How is Harley-Davidson Street Rod 750 bike?



What is it?
Harley seems to be hard at work, trying to break its typical, conventional cruiser image. With the Roadster having been launched earlier this year, we now get two motorcycles from Harley-Davidson in 2017 that set out to be sportier than their stablemates. This newest little tyke from Harley is the Street Rod, a sportier derivative of the brilliant Street 750. While Harley-Davidson does have a history of motorcycle racing, those days are long gone, so it's honestly a refreshing move by the bike maker to revisit its sporting heritage. We put the Street Rod to test on our Indian road conditions, to see if this indeed is the Harley that's versatile enough to be a fun everyday ride.

This new Street Rod takes inspiration from the company’s drag-style bikes such as the V-Rod and the Night Rod and packs in aggressive styling that spells speed from every angle. Apart from a healthy dose of matte black paint for the engine and exhaust, the Street Rod gets split seats with a new saddle that helps riders cope with hard acceleration. The rear fender too has been shortened to give it a sportier makeover. The drag bike motif continues to the front that has a tall cowl around the round headlight along with flat ‘drag-style’ handlebars and bar-end mirrors. But it’s not just about looking fast. Harley-Davidson has really put in a lot of effort to ensure that the Street Rod has the performance to match its menacing appearance.
How is it to ride?
What you get here is the same 749cc, eight-valve, liquid-cooled, V-Twin, Revolution X engine that powers the Street 750, with identical bore and stroke figures, but with a new fueling system. In this ‘high power’ guise, it features twin-port injection (as opposed to the single-port on the Street 750) and it gets a larger throttle body as well. Along with a bump in compression, which now stands at 12.0:1, this motor makes 62Nm of torque (an increase of 3Nm) at 4,000rpm. While the exact power figures for either the Street 750 or the Street Rod aren't specified, the latter is said to see an 11 percent increase in horsepower coming in at 8,250rpm; the rev-limiter now kicks in at 9,000rpm instead of the Street 750's 8,000rpm.
With an increase of only 5.0kg in kerb weight, this increased power and torque figures translate to sharper acceleration on the Street Rod as compared to its cruiser sibling. The bike also gets shorter and wider exhausts that add a slightly more aggressive soundtrack to the motor. On the other hand, the six-speed gearbox is carried over exactly as from the Street 750, with matching gear as well as final drive ratios; this gearbox has proven to be among the slicker shifting units in Harley’s line-up.
While the main frame of the bike has been maintained, it gets a shorter sub-frame, and this is where the Street Rod really differentiates itself from the Street 750. It now gets beefy 43mm inverted forks at the front while the twin rear shocks now get piggyback reservoirs for improved damping. With the new forks, the front geometry of the bike has also been altered and now has a tighter 27-degree rake angle which also results in a reduced trail of 99mm. This has led to a drop of 10mm from the overall wheelbase which now stands at 1,510mm.
And in order to maximise cornering performance, Harley-Davidson has also upgraded the tyres to radials, which are now sized at 120/70 R17 (front) and 160/60 R17 (rear). The improved rubber from MRF really ensures that this Street Rod is not just about straight roads. A change in foot peg position to make them more rear-set has allowed for much higher cornering clearances on either side, an area where the Street 750 falls behind.
Even the brakes have seen an immense improvement thanks to the dual 300mm rotors up front with two-piston calipers, as opposed to the single disc on the Street 750. The rear brake stays the same, with a single 300mm disc with twin pot calipers. However, Harley is offering ABS as standard on the Street Rod which should really help increase safety to offset the boost in performance. Although the brakes do feel a bit vague and lack feel, the stopping power is strong and confidence inspiring.
We certainly were impressed with the Street Rod's handling. The aggressive seating position means you're already quite leaned into the handlebars. So dipping deep into corners feels quite natural; the higher cornering clearance makes for much sharper handling, especially when you factor in the increased seat height of 765mm that makes for a higher centre of gravity. Once you're into the corner, the Street Rod has a rather composed feel that really encourages you to push it harder. And the engine here is definitely punchier than the Street 750's; once you wring that throttle, the bike surges forward with a sense of purpose. The Street Rod comes together just brilliantly and really is a hoot to ride. Although it would definitely be more than happy to obliterate a set of twisty mountain roads, the seating position may make things a bit uncomfortable on longer hauls. It’s also not as nimble as you expect a modern sport standard to be.
Let's talk about ride quality. The Street Rod manages to handle bad roads brilliantly. While the suspension is soft, it doesn't get the bike wallowy around turns or hamper precision. The only issue we'd have to point out is the heating problem. Although the 749cc mill is liquid-cooled, it does get quite hot in slow-moving traffic or when at a standstill. And thanks to the seating position and position of the cylinder heads, your left thigh might touch the cylinder head when you put your feet down; and the cylinder head does get quite hot. That said, the side stand is easily accessible and is conveniently placed than you'd expect on regular cruisers.
Should I buy one?
We can confidently say that this is one of the best Harleys we've ridden. Unlike some of Harley’s past efforts in this space, the Street Rod is a value-heavy proposition. At Rs 5.86 lakh (ex-showroom, Delhi), it does command a slight premium over the Street 750 (priced between Rs 4.91 lakh and Rs 5.18 lakh), although it undercuts the Bonneville family and has better components. And even though many may find it uncomfortable, or heavy, the Street Rod will appeal to customers who wouldn’t have considered a Harley as their next motorcycle. From our first ride, I can safely say that Harley has finally brought back a sport-oriented motorcycle.
 
Previous
Next Post »

Place your ads here

Discount Shopping @ Amazon

About T.A.Vijey

T.A.Vijey, who started his journey in Indian equity markets with just Rs 1000/- in 1981 started picking multibaggers at his school days. His investments have given him a return of 1000% and even more.. A self-made man who loves writing books when he is not analysing Q.Nos from the balance sheet or media news. He learned his biggest lesson of life during the Harshad Mehta crash, Ketan Parekh scam and Satyam computer crash which is trading in equities. T.A.Vijey has been known for his "Option trading" with his own strategies in option trading which could create a huge amount of wealth for investors in derivative market. He has mastered the knack of standing out from the crowd to provide a lateral view of the markets. Although, he has most of his investments in penny stocks,midcap and smallcap stocks. Vijey is qualified with masters degree in Engineering from NIT,also qualified with NISM,NCFM and certified as market professional by National Stock of Exchange of India, and he has rich market experience of over 40+ years and has founded ‘bullsStreet’ which is now managed with a team of engineers from National Institute of technology and Anna university His first investment was an IPO where he was allotted 100 shares of Caplinpoint which was issued at par Rs. 10/- but reached a high for trading at Rs. 1000/- (which translates into a return of 9000%). The first worthwhile multibagger investment by Vijey was in SAIL at around Rs. 5 which gave him huge profit while it was climbed to Rs 285/- level. His few multibaggers stock picks include names like SEinvestments at Rs. 19 which reached over Rs 1000/-, Eicher motors at Rs. 17- which reached over Rs 36000/- and many more, Natco pharma which returned nearly 20x, Panclothing consolidated 45x, Ashok Leyland 900x to name a few. He loves trading in option segment and metals in commodity segment.He has his own trading strategies known as ‘twin snakes method’ which will be ideal trading tricks for Nifty and Bank Nifty futures trading. He conducts online / correspondence courses for potential investors who wish to make money in equity,F&O and commodity segments.

Archive

Most Trending

Developed By bullsstreettech